zaterdag 7 mei 2011

Keep Shelly In Athens - Re Hauntin' Me + The New Division Remix


Het geweldige Griekse Keep Shelly In Athens bracht eerder dit jaar de single Hautin' Me uit als opvolger voor de In Love With Dusk EP van 2010. Het nummer is op zich al een parel, maar daarenboven werd het bijzonder geslaagd geremixt. Transparent Records bracht dan ook Re-hauntin' uit, met remixen van Paris D., Blood Diamonds en een Maria Minerva Holler Remix van Song To Cheer You UP. U kan deze gratis downloaden via Transparentblog.com

laat me u twee van mijn favoriete remixen tonen.

Ten eerste, de D. Paris Remix. D. Paris is een vrij onbekende maar uiterst geniale electro artiest uit Londen. Beluister zijn eigen werk via zijn soundcloud en verbaas u waarom deze man noch een label heeft noch officiële releases. Deze remix vind u ook terug op Re-hauntin'.

Keep Shelly in Athens - Hauntin' Me (D. Paris Remix) by TransparentRecs

De tweede remix staat niet op Re-hauntin en komt van The New Division, de fantastische 80's electro/rock band uit California die in januari nog de verslavende The Rookie EP hebben uitgebracht

Keep Shelly in Athens - Hauntin' Me (The New Division Remix) by The New Division


Geen opmerkingen:

Een reactie posten