dinsdag 22 juni 2010

En Jezus hing aan het †‡†.


Mysterieus zijn blijkt een hype te zijn dit jaar, na het inmiddels opgeloste raadsel van Monarchy en het nog steeds voortdurende enigma rond Iamamiwhoami (hoewel velen denken dat het Joanna Lee is) is er inmiddels nieuw voor de onderzoeksjournalisten onder ons.


Ik heb het over †‡†. Zoals ik al zei weten we amper iets over deze band, of is het een solo-artiest? †‡† heeft wel een MySpace en een Twitter onder de naam rrritualzzz. Maar of we hun naam ook zo moeten uitspreken kan ik u niet vertellen, een andere optie is "kruis-vreemd kruis-kruis". Verder zijn/is hij/zij/ze afkomstig uit dwergstaat San Marino, als we hun Myspace mogen geloven, wat ik betwijfel.


Hoe dan ook, †‡† heeft ondertussen al drie songs gereleased. >>>>▲<<<<, gOth bb en INITIATION. Vraag me alstublieft niet hoe je die eerste titel moet uitspreken, †‡† opzoeken geeft natuurlijk ook grote problemen op google en youtube.
Maar dat doet er ook niet toe, de muziek zelf is immers zeer indrukwekkend. Vooral INITIATION zindert na. Een soort satanische oldskool electro die zich op u gooit om het nieuwe geloof in uw hersenen te bijten. Het klinkt zowaar nu en dan zelfs eng. Maar heel de mysterieuze sfeer en de coole helse kunstwerkjes die op hun myspace te zien zijn doen mij verlangen naar meer.
†‡† liet via twitter weten dat we binnen enkele maanden een album mogen verwachten.

U kan hieronder het nieuwe nummer INITIATION downloaden, de andere twee zijn gratis beschikbaar op last.fm!





Download: †‡† - INITIATION

Geen opmerkingen:

Een reactie posten