woensdag 7 juli 2010

Boys Noize Essential Mix by Hadrian Est Où?


Over een dikke maand begint Pukkelpop 2010, de 25ste editie belooft een echte feesteditie te worden en een van de acts die dat moeten waarmaken is onze sympathieke electronicus germanicus, Alexander Ridha, beter bekend als Boys Noize.
Een maand geleden bekende (met enige schaamte) een vriend van me dat hij eigenlijk de muziek van Boys Noize niet kent. Hierna beloofde ik plechtig hem te indoctrineren. BN is immers een van de belangrijkste en meest invloedrijke electro-artiesten van onze tijd. Om deze reden heb ik een mix gemaakt die een paar van mijn lievelingsnummers bevat. De tracks komen allemaal van de albums Oi Oi Oi en Power.

U hoort in volgorde:
1 Trooper
2 Nott
3 Oh!
3 Kontact Me
4 Frau feat. I-Robots
5 Lava Lava
6 & Down
7 Jeffer



Download: Hadrian Est Où? - Boys Noize Essential Mix mp3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten